Lidmaatschap

Wilt u lid worden van onze vereniging, vul dan onderstaande aanmeldformulieren in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op voor een kennismakingsgesprek.

Nadat u de bovenstaande formulieren heeft ingevuld en verstuurd kunt u eventueel een ligplaats of caravanplaats aanvragen via onderstaande link.

Indien u geen aanmeldformulier instuurd kunnen wij uw aanvraag niet verder verwerken.

Voor informatie over ligplaatsen in de haven zie op deze internetsite de keuze havencommissie. Voor informatie over de caravanplaatsen zie de keuze caravancommissie.

Indien u algemene vragen heeft over onze vereniging stuur dan een mail naar: ofni.[antispam].@wsvrandwijck.nl. Wij beantwoorden dan uw vragen zo spoedig mogelijk.

Contributies

• Leden t/m 3 jaar                        Gratis
  • Leden 4 t/m 14 jaar                   € 81,40   incl. btw (geldt vanaf het jaar dat men 4 wordt)
  • Leden vanaf 15 jaar                  € 181,00 incl. btw (geldt vanaf het jaar dat men 15 wordt)

Entreegeld
(éénmalig)

• Leden t/m 3 jaar                       Gratis
  • Leden 4 t/m 14 jaar                  Gratis (geldt vanaf het jaar dat men 4 wordt)
  • Leden vanaf 15 jaar                 € 28,40 incl. btw (geldt vanaf het jaar dat men 15 wordt),
                                                        max € 56,80 per gezin

Ligplaats in de haven
(per kalenderjaar)

• Liggeld:                                    € 64,20   incl. btw (per meter lengte)
  • Minimumprijs ligplaats:            € 310,60 incl. btw
  • Afhankelijk van de lengte van uw boot kost een vingerpier van resp. 5, 7, 9, 10 of 12 meter aldus:
    • Lengte                           Liggeld per kalenderjaar
    • 5 m                                € 321,00 incl. btw
    • 5,1 m                             € 327,42 incl. btw
    • 5,2 m                             € 333,84 incl. btw
    • 6 m                                € 385,20 incl. btw
    • 7 m                                € 449.40 incl. btw
    • 8 m                                € 513.60 incl. btw
    • 9 m                                € 577,80 incl. btw
    • 10 m                              € 642,00 incl. btw
    • 15 m (max)                    € 963,00 incl. btw

Trailerstalling
(per kalenderjaar)

• Trailerstalling                           € 74,72 incl. btw (alleen mogelijk in combinatie
                                                        met een ligplaats in de haven).
  • Jollenberging                           € 74,72 incl. btw (alleen voor kleine trailerbare bootjes)

Caravanstaanplaats
(maart tot oktober van het kalenderjaar)

• Alle staanplaatsen hebben een oppervlakte van 90 tot 100 m2.
  • Prijs per staanplaats                € 418,60 incl. btw

Diversen

• Borg toegangssleutel               € 10,00
  • Statuten & reglementen           €   3,20 incl. btw (hard copy)
  • Administratiekosten                 €    7,20 incl. btw
  • Elektriciteitsaansluiting            € 56,40 incl. btw (caravan of boot,
                                                         vastrecht € 39,00 en voorschot op verbruik € 17,40)
  • Elektriciteitsverbruik                €  0,26 per kWh

Bezoekers
(alleen onder begeleiding van een lid)

• Dagkaart bezoeker 4 t/m 15 jr:   € 3,00 incl. btw (max. 5 dagkaarten per bezoeker per jaar)
  • Dagkaart vanaf 16 jaar:              € 6,00 incl. btw (max. 5 dagkaarten per bezoeker per jaar)

Tarieven 2024 en kunnen te allen tijde aangepast worden.