Havencommissie

De Havencommissie is namens het bestuur belast met het regelen van zaken betreffende de haven en met toezicht op de haven.

hvncommissie2

Indien U een boot in de haven wilt aanleggen of gebruik wil maken van één of meer van de faciliteiten in de haven, kunt u dit kenbaar maken aan de havencommissie via nevah.[antispam].@wsvrandwijck.nl of telefonisch bij John Geelen met het nummer 06-26702244.

Er zijn diverse voorzieningen en regelingen. Maak afhankelijk van Uw vraag onderstaand Uw keuze.

• Ligplaatsen
  • Jollenberging
  • Trailerstalling / huur botenbok
  • Botentakeling
  • Mast zetten of strijken
  • Helling-, takel- en huur botenbok tarieven

Ligplaatsen:

Voor het verkrijgen van een ligplaats dient men lid te zijn van onze vereniging. Onze haven beschikt over 94 riante ligplaatsen voor boten tot een maximale lengte van 15 meter. Onze haven is voorzien van elektra, wifi en tapwater. Aanvragen van een ligplaats in de haven kan via nevah.[antispam].@wsvrandwijck.nl of telefonisch bij John Geelen met het nummer 06-26702244.

Jollenberging:

Voor kleinere boten (jollen) beschikken wij over een jollenberging. Hier kunnen deze kleinere boten, die niet permanent in het water blijven liggen, tegen vergoeding worden gestald. Hiervoor dient men ook lid te zijn van onze vereniging. Via onze trailerhelling kunnen de jollen handmatig in het water worden gelegd of uit het water worden gehaald. Aanvragen van een ligplaats op de jollenberging kan via nevah.[antispam].@wsvrandwijck.nl of telefonisch bij John Geelen met het nummer 06-26702244.

Trailerstalling:

Heeft uw boot een vaste ligplaats in onze haven en heeft u een trailer? Dan is het mogelijk om deze trailer tegen vergoeding op onze trailerstalling te plaatsen. Tevens is het mogelijk om uw boot in de winter op de trailer te laten  overwinteren.

Beschikt u niet over een eigen trailer of botenbok, dan kunt u een botenbok van de vereniging huren. Hierop kunnen wij uw boot dan op de trailerstalling plaatsen. Aanvragen van een plaats op de trailerstalling of de huur van een botenbok kan via nevah.[antispam].@wsvrandwijck.nl of telefonisch bij John Geelen met het nummer 06-26702244.

Botentakeling en schoonspuiten

20230429-105002 20230603-134724

Met onze hijskraan kunnen wij boten takelen tot ca. 10 ton. Daarbij kunt u het onderwaterschip van uw boot schoonspuiten op onze afspuitplaats.

Hiervoor dient U een afspraak te maken via nevah.[antispam].@wsvrandwijck.nl of telefonisch bij John Geelen met het nummer 06-26702244.

Mast zetten of strijken:

U kunt uw mast zetten of strijken met behulp van onze kraan. Ook hiervoor moet vooraf een afspraak gemaakt worden. U kunt een afspraak maken via nevah.[antispam].@wsvrandwijck.nl of telefonisch bij John Geelen 06-26702244, Emile Frijns 06-48492794.

Helling- en takeltarieven:

Helling

Voor leden gratis (mits ligplaats in de haven),
voor leden van zusterverenigingen € 30,25 incl. btw,
voor niet leden € 42,35 incl. btw.

Helling met assistentie tractor

Voor leden gratis ( max 30 min ),
voor leden van zusterverenigingen € 24,20 incl. btw toeslag ( max 30 min ),
voor niet leden € 30,25 incl. btw toeslag ( max 30 min ).

Takelen

Voor leden gratis (mits ligplaats in de haven, max. 30 min),
voor leden van zusterverenigingen € 90,75 incl. btw (max. 30 min),
voor niet leden € 121,00 incl. btw (max. 30 min).

Mast zetten/strijken

Voor leden € 30,25 (max. 45 min),
voor leden van zusterverenigingen € 36,30 (max. 45 min),
voor niet leden € 42,35 (max. 45 min).

Overige tarieven:

Tarief voor een jollenplaats  € 74,72 incl. btw  p/j.
Tarief voor een trailerplaats  € 74,72 incl. btw p/j.
Tarief huren botenbok €50,00 incl. btw per 4 weken.