Clubgebouw

Het clubgebouw heeft meerdere faciliteiten. Zo zijn er toiletruimtes, douches, een stortruimte voor chemische toiletten, een bestuurskamer en (als grootste onderdeel) een restaurant. Toiletten en douches zijn vrij toegankelijk van de opening tot de sluiting van het seizoen. Daarbuiten zijn deze ruimten te betreden middels de toegangsdruppel.

Het restaurantgedeelte van ons clubgebouw met het grote terras langs de Maas en uitzicht op de Sint Pietersberg kreeg van de huidige beheerders de naam:
“Uzze   Randwijcker Hoeskamer”

Onze beheerders zijn Francien en dochter Kelly.

francien-en-kelly

De Hoeskamer is voor de leden (en eventuele gasten) bij uitstek dè centrale ontmoetingsplek onder het genot van een drankje en/of hapje.

20200601-182925

Naast de drankjes aan schappelijke prijzen worden er iedere week 3 dagschotels (variërend qua prijs) geserveerd. In het weekend is een menu mogelijk.

Elke dag is er een lunchmogelijkheid. Naast een assortiment aan broodjes is er een mogelijkheid om een “12-uurtje” te bestellen (koffie, kroket op brood, spiegelei op brood, soep) voor € 9,95. Ook high-tea is mogelijk en wel voor minimaal 2 personen voor € 14,95 p.p.. Hiervoor even vooraf bellen met Francien (tel. 06-83147941).